Forum forum IV roku architektury krajobrazu UWM Strona G│ˇwna
Home FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum IV roku architektury krajobrazu UWM Strona G│ˇwna -> Zasady-by mˇc CZYTAĂ musisz siŕ zalogowaŠ -> Urosnie i sobie pojdzie ^^
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Žro 8:14, 09 Kwi 2014    Temat postu: Urosnie i sobie pojdzie ^^

Powiedział, że organizm musi się przyzwyczaić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli bedziesz smarowac mała i moczyc 2 razy dziennie to do tyg. Wydawaloby mi sie, ze zabijam masz (troche przesadne porownanie).
[link widoczny dla zalogowanych]
Macie jakie┼Ť ciekawe pomys┼éy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miszkania i koszty utrzymania sa wysokie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polazłam znowu do tego rzeźnika, tym razem stwierdził, że o jej paznokieć się wrastał. [link widoczny dla zalogowanych] GRATULUJE!!!
A Forsen jak dla mnie przereklamowany. Kluczem chudniecia sa tylko kalorie (no i może produkty o niskim IG- ale sprawdze to), nie ma diet cud, to juz jest biznes dla zarabiajcych na tym (ksiazki itd). Witam ja zaczelam chodzic na fitness przez miesiac wykorzystalam 15 wejsc godzinnnych. 2-3 MIESIĄCE MOŻE PRZY SZCZUPŁEJ BUDOWIE CIAŁA I PRZEBYWANIU PO 5 GODZ. Nie wyobrazam sobie Swiat Bozego Narodzenia bez rodzinki.. [link widoczny dla zalogowanych]
dla mnie paskudne to imie...nikola....bleeech...ale to tylko moje zdanie...jesli ci sie podoba, to po co pytasz na forum, to chyba ty decydujesz o imieniu dla swojego dziecka, a nie forumowiczki Mam obawy, ┼╝e nie przyjmuj─ů w niedziele, ale co tam, zobaczymy.. ja bralam i cholera jak kilka dziewczyn nie mam po nim okresu! tez pozdrawaiam Wyglada bosko na opalonym brzuszku A ch┼éopak sie nie mo┼╝e powstymacz P . Wystarczy wiedzie─ç gdzie wyst─Öpuje najwi─Öcej witamin z danej grupy by w spos├│b naturalny uzupe┼énia─ç braki. Pozdrawiam serdecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
obserwacji ( leki wyciszaj─ůce sprawi┼éy, ┼╝e nie zdawa┼éam sobie sprawy jak to d┼éugo trwa┼éo) i pan piel─Ögniarz zawi├│z┼é mnie spowrotem na moj─ů sal─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

600zł to bym zapłaciła jakby zrobiła z mojej twarzy twarz jessici alby
[link widoczny dla zalogowanych]
nie pale juz w ciagu tygodnia, ale w weekendy nie wytrzymuje :] a wy palicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Samo mieszkanie nie jest ju┼╝ problemem, wszystko wysprz─ůtane, przegl─ůdniet─Ö, okien nie otwieram, przynajmniej nie jak jestem sama.
[link widoczny dla zalogowanych]

- to ja taki mały wierszyk; [link widoczny dla zalogowanych] moze po prostu udac sie do lekarza???
Yaiya pyta┼éam bo mia┼éam taki sam problem i skorzysta┼éam z pomocy lekarza Je┼Ťli szukacie jaki┼Ť sprawdzonych gabinet├│w med. Znam angielski na poziomie zaawansowanym (studiuje filologie angielsk─ů na 3 roku). a tyje si─Ö nie od nadmiaru kalorii, tylko od w─Öglowodan├│w! Przepraszam, jesli pisz─Ö troch─Ö oschle i jakby....tyranizuj─Ö, ale naprawd─Ö wiem jak Ci jest ci─Ö┼╝ko. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam goraco!! Pozdrawiam Pozdrawiam serdecznie. a poza tym jesli tam nikogo nie znasz to nie licz na to ze jakis polak ci pomoze radze lepiej liczyc na siebie oczywiscie nie generalizuje ale tak juz jest 15 min M├│j email: nio ja tez biore bromka mam za wysoka prolke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
odwiedzę Was jeszcze i napisze jak mi idzie, a może wrócę do pomysłu którym była głodówka-zobaczymy Życzę Wam powodzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Masz racje mam tendencje do wrastajacych paznokcji i ze medycyna idzie do przodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak m─Öczy┼éam si─Ö miesi─ůc. Mialam duzy problem ze swoimi wlosami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczeg├│lnie zalezy mi na tym ┼╝eby wysmukli─ç (a nie rozbudowa─ç) uda i pup─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziwne jest troche to ┼╝e odm├│wi┼é poprawki, poniewaz aquamidu si─Ö raczej nie poprawia, jesli jest asymetria to mo┼╝na j─ů wyr├│wna─ç, poprzez dostrzykni─Öcie. [link widoczny dla zalogowanych] probowalas takiej metody?mam nadzieje ze poskutkuje bo juz nie wiem co mam robic.dzieki za rade
I bola┼éo mnie wszystko. Idea Fast Fat jest taka zeby w diecie bylo 90% tluszczu. do yaiya i takiajednajestem sobie-mia┼é─ům nadzieje ze wp┼éynie na was choc troszezczke to co napisa┼éam. Sa ludzie ┼║li i dobrzy, ale ryzyko niepowodzenia w zwiazku z osoba innej kultury niz europejska, jest wielokrotnie wyzsze i musisz o tym pamietac. Procz tego zyje mi sie jak zawsze, biegam na kurs, ostatnio byl u mnie kuzyn przez 5dni i bylo milo, teraz znow jest jak bylo, szkola, dom, czasem jakies wyjscie, zakupy i tak w kolko... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem typem gruszki ;// Bardzo paskudna i bolesna przypad┼éo┼Ť─ç. A czekaj─ůcym na papierowe potwierdzenie prawdy (i sobie r├│wnie┼╝) ┼╝ycz─Ö cierpliwo┼Ťci ps-do gggggg mam ogromn─ů pro┼Ťb─Ö -je┼Ťli mo┼╝esz, BARDZO prosz─Ö o przes┼éanie swoich zdj─Ö─ç przed i po zabiegu. Ja ci nie dam gotowej recepty na wyj┼Ťcie z tej sytuacji. idioci :/ chociaz ostatnio kupilam moje wymarzone buty po 2 miesiecznym poszukiwaniu i wyczekiwaniu az rzuca 40 w sklepie zgarnelam ostatnia pare tez cxzytalem ta ksiazke i w tym samym szpitalu kiedy bylas?
I cho─ç mia┼éam momenty ┼╝eby si─Ö podda─ç nawet w trakcie ─çwicze┼ä lub przed samym rozpocz─Öciem bo mi si─Ö nie chcia┼éo to robie dalej i po ka┼╝dym dniu jestem z siebie dumna ┼╝e chocia┼╝ tyle ale zawsze co┼Ť po─çwicz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kobiet.
[link widoczny dla zalogowanych]
A ju┼╝ jak deszcz gdzie┼Ť po drodze z┼éapie, to w og├│le fajnie wygl─ůda
no wlasnie, z jakiej???
aha!
Z tego co czyta┼éam to interesantka podobnie zasz┼éy┼Ťmy w ci─ů┼╝e
Sama bedziesz chodzila na ta silownie?

Miało być tak pięknie, niezwykle, a wyszło...
[link widoczny dla zalogowanych]
jak to widzicie? Megiiiii ja te┼╝ szukam pracy przy zbiorach na wakacje a czy my┼Ťlisz tylko o niemczech ?
dzieki za informacje, bede musiala pomyslec co i jak
Ameryka Pd nie miesza sie w zadne konflikty swiatowe, nie ma nic wspolnego z arabskimi terrorystami, wiec maja oni stosunek obojetny do wszelakich Arabow i muzulmanow.
[link widoczny dla zalogowanych]
łydki 400-500
[link widoczny dla zalogowanych]

ale to nie znaczy ┼╝e r├│┼╝ jest synonimem tandety, tak naprawd─Ö r├│┼╝ r├│┼╝owi jest nier├│wny, ja lubi─Ö r├│┼╝ jako elegancki dodatek z klas─ů i nie jest to taki cukierkowy, infatylny kolor [link widoczny dla zalogowanych] owe_portrety/ [link widoczny dla zalogowanych] -sol morska
Kilka razy s┼éysza┼éam ┼╝e jak ja mog┼éam wog├│le przyj┼Ť─ç do ich na rozmow─Ö - nie mam samokrytyki... Trzymajcie sie dziewczyny teraz czyli 20 dzien cyklu mam duzo sluzu...i co moze teraz dopiero mam dni pl??? 30-40-latki) ? Myla11, dzi─Öki! [link widoczny dla zalogowanych]
ech Jak si─Ö widzi efekty to od razu lepiej idzie Maja, Tygrysq witajcie w klubie przepraszam czy mog┼éabys podac adres do ich stronki ┼╗ycz─Ö powodzenia ! podaj jaki┼Ť inny link bo tam to nikt mi nikt nie pomoze...! Hej Misia Bela, dzi─Öki za przypomnienie Richarda Claydermana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja brałam go kilkakrotnie.
Tr─ůdzik m┼éodzie┼äczy to drobne krostki, 3 lub 5 na krzy┼╝ i w├│wczas rzeczywi┼Ťcie u┼╝alanie sie przypomina┼éoby rozhisteryzowan─ů nastolatk─Ö, bo przecie┼╝ to tylko 3 krostki, za to je┼Ťli chodzi o nieludzki tradzik w postaci 50 czy wi─Öcej krost na policzkach, czole, po prostu ca┼éej twarzy, jak muchomor jaki┼Ť, to niewychodzenie z domu i popadanie w depresje jest zrozumia┼ée.
konkretne efekty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e to ponownie zaburzy─ç nasz─ů ochron─Ö naturaln─ů pochwy i objawy chorobowe mog─ů si─Ö nasili─ç.
Kochane kobietki trzymajcie sie i nei dawaj ci─Ö si─Ö temu ┼Ťwi┼ästwu !!!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum IV roku architektury krajobrazu UWM Strona G│ˇwna -> Zasady-by mˇc CZYTAĂ musisz siŕ zalogowaŠ Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin