Forum forum IV roku architektury krajobrazu UWM Strona G│ˇwna
Home FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum IV roku architektury krajobrazu UWM Strona G│ˇwna -> Zasady-by mˇc CZYTAĂ musisz siŕ zalogowaŠ -> Jestesmy traktowane na rowni z Wlochami czy jednak zawsze be
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Czw 15:00, 10 Kwi 2014    Temat postu: Jestesmy traktowane na rowni z Wlochami czy jednak zawsze be

[link widoczny dla zalogowanych] - cz I
[link widoczny dla zalogowanych]
ja wiem ze sa swieta, ale zeby tak sie zakopac, no please wi─Öksze szanse s─ů gdy wytn─ů paznokie─ç razem z macierz─ů.
nie r├│b tego
[link widoczny dla zalogowanych]
---jokoko--- dzieki to dalas mi nadzieje ze dzis bede spala normalnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pisz─Ö jako ostrze┼╝enie dla tych co chc─ů si─Ö wybra─ç do fryzjera na ul. [link widoczny dla zalogowanych] Bez zadnych efektow.
Obie s─ů ┼éadne moim zdaniem. Ten pier┼Ťcionek niezbyt jest ┼éadny.Jest bardzo podobny do pier┼Ťcionka,kt├│ry dosta┼éa moja przyjaci├│┼éka za 400 z┼é.Zapewne jest z bia┼éego z┼éota. Reastyle za 5.000 euro,co mam zrobic reastyle jest tylko na pol roku ten outline co mam w ustach jest na 4 lata o panstwowych szpitalach od kolezanek i rodziny slyszalam tyle zlego ze w glowie sie nie miesci .. Pozdrawiam Was Dziewczynki [link widoczny dla zalogowanych]
Reese Witherspoon,Keira Knightley to w odr├│┼╝nieniu od pozosta┼éych aktorki kt├│re w tym roku dosta┼éy Oskara!!! dermatolog oczywiscie mowi ze moge zaczac smarowac jakies masci ale z tego co tak widzialam po rozmowie to byloby to dlugotrwale a moze nawet wieloletnie stosowanie ktore i tak duzej zmiany nie przyniesie bo blizna bedzie zawsze. Witosa) to bardzo prosz─Ö o kontakt! nie wiesz o tym ze telewizja klamie hihihi [link widoczny dla zalogowanych] etyczny_energetic_kolo_5kg_bk7569.html zakupilam paste lacalut actif dzis. Mam pytanie odno┼Ťnie pocz─ůtk├│w a mianowicie mam obiekcje do wypo┼╝yczenia pianki na kursie, ze wzgl─Öd├│w higienicznych, czy istnieije ryzko z┼éapaniajakie┼Ť choroby sk├│ry czy co┼Ť w tym rodzaju?
To jedyny raz, kiedy wzięłam jeden apap.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w ulotce NORPROLACU mam tak:
ktos mi nawet napisal ze powinnam 25 sporo przede mn─ů 3 eba jakos wygladac latem ,nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich kt├│rzy walcza z tokso i zalmi takich ludzi .........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼Ťwi─Öta racja [link widoczny dla zalogowanych] Mam jednak nadzieje, ze kiedys nastanie taki dzien, ze spokojnie bez zadnych obaw bede mogla wrocic.
na portalu Znany lekarz pan Broma sam sobie pisze ... u lala lalala lala lala kiepska dieta Klimat jest inny, nawet przy takich \okazjach\ to widac. Wszystkim zycz─Ö zdr├│wka. [link widoczny dla zalogowanych]
nURSZULA86 - u nas te┼╝ ju┼╝ kt├│ra┼Ť z kolei nocka nieprzespana. kup mu kielbase, bedzie w siodmym niebie dziekujemy i ble ble. Wedlug tego co przeczytalam mial mi przejsc bol brzucha a po orgazmie myslalam ze w szpitalu wyladuje , bo z bolu nie moglam sie podniesc z lozka, do tego zaczela ze mnie wyplywac krew z ogromnymi platami blony sluzowej, myslalam ze to krwotok! dziewczyny ja si─Ö boje co b─Öd─Ö mia┼éa w waszym wieku mam dopiero 13 lat a piersi 75C a wszole si─Ö ze mnie ┼Ťmiej─ů tez nie wiem co mam robi─ç Ja mysle jednak, ze ta domowa lewatywa nie oczyszcza tak dobrze jak ta w gabinecie.. Wiec czegos tu nie kumam.Powiem krotko.
Niestety nie znam nazwiska, ale mo┼╝e jeszcze kto┼Ť inny skojarzy j─ů
http://www.rmf.fm/muzyka/bio/?id=672
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sqama jestes jak woodu,a Ty Boga nie obrazaj,bo z nim nigdy nie wygrasz,┼é─ůjzo,ludzie pisza o czym wiedz─ů ja tu m├│wie o czym wiedziec powinni i ze jest to lepsze niz jakiekolwiek klamry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapieprzaj─ů szybko i ci─Ö┼╝ko je trafi─ç

najwygodniej marudzic ze sie nie ma czasu i pieniedzy na pielegnacje swojego ciala ;;;
[link widoczny dla zalogowanych]
a co s─ůdzicie o orbitrekach firmy Hiton? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam po drodze co prawda 1-dniow─ů przerw─Ö, ale nie by┼éam w stanie tego dnia ─çwiczy─ç .
a pracuja na firmie z niszy polki,,,,dobre,,,,niepolecam ich wogule bez poziomu....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystkie hity z tamtych lat lubie !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

MagicznaDlon zmie┼ä ┼╝el na co┼Ť innego..niewiem jakie masz w┼éosy ja przez 5 lat u┼╝ywa┼éam ┼╝elu i to by┼é b┼é─ůd..potem pr├│bowa┼éam pianki jaki┼Ť czas,gumy do uk┼éadania w┼éos├│w,a obecnie stoje na czym┼Ť zupe┼énie innym...pr├│buj! [link widoczny dla zalogowanych] No faktycznie pusta, ja tak nie mia┼éam ale my┼Ťl─Ö, ┼╝e skoro boki masz bardzo twarde to wytrzyma.
hej zeby nie bylo lekko to moje dzieci juz wstaly tzn Oliwka o 5 rano i Adas o 6 Niki jeszcze spi wszystko prawie skonczone zostaly detale wiec dzisiaj zdaze jeszcze mam przyjaciol na obiedzie wiec musze sie uwijac mam nadzieje ze impreza sie uda najwazniejsze zeby Adas byl zadowolony, patrzylam to tort super sie trzyma pozniej go udekoruje wyszedl ogromny ze 3,5 kg , kacik prawie gotowy dokupilam wczoraj dwie listwy i sama do 22 wiercilam wiertarka i je mocowalam maz nawet nie wie jak tylko mini pokoik bedzie gotowy wysle wam fotki moich poczynan nie mam jeszcze stolika i lampeczki ale mozecie sobie w wyobrazni dodac ha ha ......nadzia jak mojemu M mowie o Hiszpani to on krzywo na mnie patrzy i mowi, ze on ma Hiszpanie po dziurki w nosie .....adrietta gratulacje dla syna swiadectwo z czerwonym pasek super i nagroda musiaal byc porzadna zeby chlopak sie nie zniechecil ......stokrotka daleko masz do domu rodzinnego? ogorek w zaleznosci od wielkosci: CZY KTOS ZNA DOBRY GABINET W WAWIE?? Byl calkowicie europejski. albo robicie albo zmiencie prace!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
On te┼╝ ma kole┼╝anki kt├│re si─Ö w nim kochaj─ů... -utwardzanie naturalnych paznokci - 40z┼é . ┼╝y─ç nie umiera─ç mysza 82 ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e przetrwa┼éa┼Ť weekend, ┼éadne imie ma twoja c├│reczka, pewnie b─Ödzie z niej modelka W drug─ů stron─Ö. Lek nasenny ┼éykni─Öty na noc przedoperacyjn─ů i ta tabletka osza┼éamiaj─ůca kt├│r─ů dostajesz rankiem, powoduj─ů uczucie podobne do dzia┼éania alkoholu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ju┼╝ zawsze b─Öd─ů zaleg┼éo┼Ťci?
Jeden camembert dziennie.
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-Anie Muche
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ktoras z Was usuwala blizne u chirurga plastycznego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tym razem tak nie b─Ödzie, za bardzo si─Ö ciesz─Ö z tego co osi─ůgn─Ö┼éam [link widoczny dla zalogowanych] Wiesz najlepiej jakby Twoj chlopak tez poszedl sie zbadac wtedy rozwialabys watpliwosci.
dw├│jka;-(((( o jakby mozna by┼éo przez kase to super tylko pewnie pare miech├│w czekania a mnie boliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ma z tego jakas kase, ale jest to dodatek. prosze Polecam kupi─ç urz─ůdzenie do fotoodm┼éadzania i u┼╝ywac w domu. W wieku 16 lat zrobily mi si─Ö krostki pod napletkiem du┼╝o i du┼╝e jakies nawet milimetrowe. [link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie laski gdzie najwoniej wam spadaj─ů cm, bo mnie zazwyczaj w piersiach i na twarzy wida─ç spadek a te kuloski i bioderka co┼Ť oporniej, a z wiekiem nawet brzusio si─Ö opiera Pozdrawiam. Na jednym oku wyszly mi ranki ale z mojej winy, bo tar┼éam oko Ja robie laser w Poznaniu na ulicy G├│rki u dr Czerskiego. D─ůbrowskiej ale nie by┼éa zadowolona wi─Öc dlatego zapyta┼éam o jakie┼Ť inne miejsca - tylko g┼éod├│wkowe Nad morzem jest kilka miejsc a w g├│rach nie znam ┼╝adnego. zgadzam si─Ö ┼╝e to fajny i ciekawy zaw├│d ale po┼éo┼╝nych w krakowie jest chyba ponad stan Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö The doors - Break on through, The end
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niby delikatna ale nigdy bym nie pomy┼Ťla┼éa ┼╝e si─Ö na to odwa┼╝─Ö !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum IV roku architektury krajobrazu UWM Strona G│ˇwna -> Zasady-by mˇc CZYTAĂ musisz siŕ zalogowaŠ Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin